19:27

Jag har ingenting att skriva om och ändå sitter jag här. skriver, skriver och skriver om ingenting. Jag skulle kunna lägga upp en miljon bilder på saker jag vill ha och snygga modeller men det är så himla tråkigt, att göra det bara för att jag ska ha någonting att göra alltså. Klockan nio blir det Mission Impossible tre med glass och frysta bär. Det blir gott. Om inte glassen är gammal och bären sega. Imorgon så ska jag göra ingenting, ingenting och sitta här och skriva om ingenting. Det är mycket roligare att göra ingenting med någon annan men alla är ju upptagna med att göra massor. tråkiga människor. På tisdag ska jag iväg och spendera alla mina kvarvarande pengar vilket inte är mycket eftersom jag måste spara till om jag ska till stockholm. Jag är ju inte flickan med guldbyxorna så jag får göra som vanliga människor och spara. Nu ska jag fortsätta göra ingenting så att alla andra kan göra massor. kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0