20:29 and life ends here

Jag vill också ha sådant där jätte långt hår och vara sådär läskigt smal. Jag vill också ha perfeky hy och inte göra annat än läsa modetidningar och gå på coola fester i snygga och moderiktiga kläder. Jag vill vara någon som folk ser upp till och tänker  "åååh, som henne vill jag se ut". Jag vill så hemsk gärna slippa vara ensam på kvällarna och ha någon att hålla i handen när jag tittar på en läskig film men det känns som att jag måste välja. Välja mellan att vara den smala och coola tjejen eller den med en snäll pojkvän och jag vill verkligen inte behöva välja. Fast det behöver jag nog inte göra på ett bra tag, behöver hitta den där killen först och sedan övertyga honom att bli förälskad i mig med. För jag tror verkligen inte på riktigt att man kan vara åtrådd och älskad av någon i en värld där allt som spelar roll är storleken på bröst och rumpa, i killars ögon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: malin

thea! följ med mig till london och stå modell för mina målningar som jag ska sälja ii mitt galleri! jäkla snyggunge! bröst och rumpa, va?!?! kolla på mig ><

2008-12-26 @ 21:58:31
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0