cat/dog fight

Klockan är 18:37 och jag har fortfarande inte öppnat mina paket, katten och hunden bråkar och snart säger jag till dem på skarpen. Om ett litet tag ska mamma sätta igång och göra sin underbara jansons frestelse som man faktiskt kan äta året om. Jag är lite ledsen för att jag glömde ge ellinor hennes sjukt grymma julklapp men hon kan väl få den nu under lovet istället då vi kanske ska slå på stort och se på Titanic och gråta ögonen ur oss en kväll. Det ska bli mycket trevligt måste jag säga. Fast fler ska vi ju vara!

Fast jag inte har öppnat mina paket än så vet jag ändå att jag inte kommer få det jag vill ha. Lite mycket begärt men vad ska man göra...

BIG KISS och ha en sjukt bra jul, det lilla som är kvar vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0