headline

Jag sitter på en stol i ett rum i ett hus med en dator framför mig och har igentligen ingenting att skriva om. Jag sitter i ett hus i ett land på en jord i ett universum och skriver om ingenting som ingen kommer att läsa. patetiskt. Mamma har skaffat blogg idag i alla fall. Hon har inte skrivit nått men det är ju kul ändå, hon ska tydligen skriva om saker, vanliga saker. ord på ett papper (bildligt talat) och hon kommer säkert ha fler läsare än mig bara för att liksom.

Jag har också här i min ensamhet kommit underfund med hur svårt det är att komma på bra rubriker, spreciellt när man skriver flera inlägg om dagen som handlar om noll. Jag har en bra rubrik till hands om dagen och när jag skrivit det inlägget med den rubriken så får jag sedan sitta i evigheter och försöka komma på något bra fast jag ändå i slutändan bestämmer mig för att andvända ordet "headline" som headline.

KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0