ITALIAN VOGUE

Med mig hem från staden fick jag ett stycke Italienska Vogue. Det jag trodde att jag skulle få med mig hem var ett stycke svarta mycket tajta jeans till en billig peng men ingenstans i staden fanns det sådana. och nu är jag sur. Jag hittade en snügg halsduk och ett par skor som jag kanske åker och köper imorgon. dumma jag. Jag åt gott indiskt och fick trängas med en miljon fjortisar istället för sjuka barn. Jag och mamma gick förbi en grupp megafjortisar utan för BikBok och hon säger, "vilket land tror du att de kom från? Jag kännde inte igen språket...", det flickorna sa var "men gud vad fin, det kan du ju ha till allt", med en mycket oäkta stockholmsdialekt med lite bonniga inslag och jag måste själv erkänna att jag hade svårt att uppfatta något annat de sa under tiden jag skyndade förbi. galet säger jag bara. Jag är sådan att jag tar alltför stor hänsyn när folk trängs och försöker hålla mig ur vägen så gott det går men idag var det faktiskt näst intill omöjligt så sista timmen idag trängde jag mig fram precis som alla andra för då hade jag både hemskt ont i ryggen och en sur inställning då jag inte köpt en sak på flera timmar. Det är ju inte ens kul att ha massa pengar över då. anyways, imorgon hoppas jag på bättring, om det nu blir nått. JUSTE! Jag sprang ju på Jesper från IDOL också när jag var och köpte mat till imorgon, han kom in när jag och mamma nästan var klara för att köpa lunch. han har en svart iPhone den skiten..kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0