just 'couse we in tha wood ain't like those in ya hood

Just nu tycker jag att Lydia är jätte töntig och kallar mig för jag vet inte vad. Hon är i alla fall döv.

Jag sitter i skolan och väntar på att få äta. Julbord. I skolan. Det kan knappast vara smakligt. Senare idag ska jag till Trollhättan med ellinor och hänga. Bara för att vi är så koola. Usch, jag märker hur det börjar bli värsta fjortisbloggen och det får ej hända! Jag är klar med mitt Vogue arbete och det är inlämmnat, YES! Jag är dessutom klar med mina dikter, suuuuper lame, i know, och även de är inlämmnade.

Resten av veckan är helchill och på torsdag ska jag fixa G i simmning. Lite ångest inför hela "visa sig typ naken inför alla klasskamrater" men det ska nog gå bra. Jag ska bara hitta en bikini som jag kan ha och dyka i och stuff utan att jag tappar den, jag har nämligen gått ned liiite i vikt sedan jag köpte den. Nu blir det här ett jätte konsigt inlägg men jag hoppas att det är läsbart eller så.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Lydia

jag är så töntig som man kan bli!

men ingen läser din blogg ändå, så det spelar ingen roll hur mkt du trycker ner mig här ändååååå :O:O:O:O

haha, skaffa dig lite fläsk så ska du få låna min bikini.

2008-12-16 @ 17:04:25
Postat av: Anonym

took loodia!

2008-12-17 @ 10:31:46
URL: http://snero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0