LETS GO AT IT AGAIN JUST FOR FUN

Nu har jag precis sett klart Kill Bill VOL2. Så nu sitter jag och tittar på eftertexterna till någon spansk melodi för att jag inte orkar gå och byta film. Ganska behagligt faktiskt. Jag måste säga att besöket i gbg var en riktig pärs. Usch fy. När jag väl hittar något, som jag faktiskt gjorde fem gånger, så är jag så himla snål att jag inte köper saken/plagget. Men saken är ju den att jag sedan blir så himla arg på mig själv att jag sedan är arg resten av dagen. Och om jag har otur vaknar jag irriterad dagen efter med. Jag fick i alla fall andvändning av min nya fina skjorta som jag fick med mig hem från Lager 157 för hundra kronor. Och byxorna som var reade 900 spänn hade jag på mig igår när jag var i Vara. På Fredag ska jag faktiskt till gbg igen för att köpa ett par svarta jeans, jag lämnar inte gbg utan dem. Och imorgon ska jag ju kanske till Trollhättan för att köpa de där jäkla skorna, mina "casting skor", haha. Lång som fan och vinglig som få kommer jag att bli i dem. rubrikerna gåt btw bättre nu fast jag tvekar på om de har något att göra med textens innehåll, alls.kiss

Kommentarer
Postat av: malin

2008-12-30 @ 22:34:57
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: malin

jag ska till göteborg på fredag med mor min och shoppa shoppa!! ses där?????????? <3

2008-12-30 @ 22:35:29
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0