Saturday 18:48

Nu är jag hemma igen från en underbar dag i staden med Malin. Vi åt massa god sushi, men har druckit alldeles för lite. Inte ens en is latte fick jag tag på. Det var fullt som vanligt i Nordstan och man fick armbåga sig fram i kön till bussen för att huvudtaget få en sittplats. Jag hann köpa lite julklappar, eller en rättare sagt. Till min käre bror Noah. Han kommer säkert uppskatta tröjan jätte mycket, verklien. Jag har köpt en underbart härlig vintertröja/kofta som jag kan ha på mig i kalla väder. Med hem fick också en helt underbar och väldigt mycket för dyr skjorta. Funderar på om jag verkligen ska behålla den... Vi slapp ta bussen hela vägen eftersom vi tackade nej till sjutsen först men sedan hoppade av och fick skjuss resten ,och slapp båda två gå då malins bussiga kompis körde hem oss. Han körde som en biltjuv men kul var det i alla fall, och varmt i bilen.

KISSES


Kommentarer
Postat av: malin

jaa, han kunde verkligen inte köra >< jag började fundera på om han hade druckit.. men men.. det var sjukt mys och detta måste verkligen göras om! alltså stadsturen.. haha och jag tycker verkligen att du ska behålla den fina skjortan! du var sjukt snygg i den! love love

2008-12-13 @ 20:08:19
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: mikey

Jag vågar aldrig armbåga mig fram i bussar. Sist jag gjorde det var i Stockholm, och då fick jag mig världens utskällning av en rysk tant. Scary.

2008-12-14 @ 19:31:48
URL: http://mikeysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0