saturday 20:07

Idag har jag lyckats göra av med nio hundra spänn. På Lager 157 då, nejnej säger jag till ullared, ullared duger bra till typ hårspray men inte ens det hade de idag. Förutom proffs då men proffs luktar mögel och gör håret segt. Nej tack säger jag bara. Jag fick tag på ett par relativt snygga byxor, de var inte alls i den stil som jag vill att jag ska vara. De är ganska jätte blåa och jag ville ha ett par svart/gråa. Jag får titta efter det på weekdays rea som jag måste iväg till. Snart. Samt monki, i love monki säger jag bara. Jag tycker inte om mig själv och eftersom jag inte gör det så hatar jag att köpa kläder för då måste jag studera min kropp ingående. Idag har jag till exempel insett att jag har vad som kallas för kurvor. Jag har världens jävla big mama höfter som jag hatar mer än mina lår och jag fullständigt hatar att inte vara smal. Jag vill vara smal så imorgon inleder jag projekt smal. Innan Februari ska jag ha gått ned x antal kilon och centimeter. Får se hur det går. kiss
Jag ska försöka lägga upp bilder på julklappar och inköp idag imorgon.




Kommentarer
Postat av: malin

du tycker visst om att köpa kläder! och du tycker om det extra mycket när jag är med! jag vet det, men du är för feg för att erkänna det!!!!!!! <3

2008-12-27 @ 20:41:12
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0