saturday

Det blir inget Göteborg... Inte den här veckan i alla fall. Idag ska jag tydligen till Ullared och bunkra upp med hårspray och stuff. Jag måste ju ändå säga att det vore roligare att åka till gbg och träffa malin och spendera alla mina pengar på monki och weekday. Jag blir mer arg än vanligt om jag inte kan ta mig till gbg innan alla fina saker som jag vill ha är slut. Jag kan skriva ett jätte fint inlägg sedan om alla fina hårsprayar som jag har köpt för pengarna som skulle ha betalat lilla theas lilla nya garderob. *suck* anyways, mamma får betala några för om hon kör upp mig halv åtta på mitt jullov så är hon faktiskt skyldig mig sömn i bilen och hårspray. Mycket snack om hårspray ser jag här nu men wtf, jag har ju JUUUUULOOOOOOOOOOOV! det här blet ett konstigt inlägg mina vänner..
kiss

Kommentarer
Postat av: malin

[gråta tills jag drunknar]

2008-12-27 @ 20:37:25
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0