the gifts i got

Jag hade faktiskt en god jul i år, till skillnad från föregående fjorton jular. plus att jag blev massa nöjd med mina julklappar! En mycket lyckad dag idag måste jag säga.

Jag fick:
En söt cardigan från Gina Tricot
2500:- av diverse olika familjemedlemmar, 1000 spänn går till en eventuell sthm resa. inte mycket shopping här inte.
En tavla med bild på MM
Ett spetslinne från Gina Tricot
Ögonfransfärgning på salong x 2
3 ansiktsmasker, Mud Masks
2 presentkort på H&M á la 300:-
1 presentkort på KICKS á la 200:-
Ett par sjukt snygga silverörhängen från Avi&Lena
En rosduschcremetvålaktigsak från the body shop
Två böcker varav jag hade den ena och den andra var för folk som mig minus 4 år.
En mössa från Indiska(mamma tvättade min så att toppen som var av ull blev typ tovad)
Hårsnoddar, jag förstår inte varför men de försvinner här hemma hela tiden, jobbigt.
2 Mando Diao biljetter! WEHOUUUU

Haha, jag tror aldrig att jag har fått såhär mycket saker. Helt sjuk. Jag har i alla fall aldrig fått så här mycket saker som jag varit nöjd med i alla fall, och velat ha. Tack tomten

Jag skriver ett vettigt inlägg när jag sett klart filmen, liftarens guide till galaxen, jag har försökt läsa boken men kommer ju skuttan ingen vart!


kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

WEHOOU! MANDO MANDO MANDO MANDO!

2008-12-25 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0