thursday

Jag har gjort massa ändringar i bloggen och nu vill jag ha kommentarer om hur det ser ut, good vs bad osv. På Lördag ska jag träffa Malin och mysa i Göteborg, dricka massa chai-latte och kolla in lite mysiga butiker hoppas jag. Då ska jag ta med mig kameran också och kanske lägga upp en bild på MIG här. Än så länge har det varit ont om bilder på mig och vad jag gör på bloggarna, utan mest bilder på tråkiga grejer, typ blomman och min katt. Jag ska väl skriva ett längre inlägg sedan och skriva om allt kul som man kan göra när man är hemma. Ska bara hitta på något först..

KISSES


Kommentarer
Postat av: Mushto

Jag får väl försöka kommentera lite då^^

Bloggen ser bra ut!!!

2008-12-12 @ 19:30:53
Postat av: mikey

Den ser classy och clean ut!

2008-12-14 @ 19:31:01
URL: http://mikeysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0