tra-la-la-la-laah







Jag var ego här om dagen och jag absolut älskar min väska som jag köpte i skottland för något år sedan. Jag och pappa ska antagligen åka dit någon gång i vår och då blir det min sjunde resa till Storbritannien, jag har varit i England tre gånger och i skottland tre om jag kommer ihåg det hela rätt... Om han fortfarande vill och så efter hela samtalet vi hade i söndags, han reagerade så helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Han bara satt där och log när jag berättade något som jag trodde att han skulle gå i taket över. Allt han sa var "prioritera inte modellgrejen över tandställningen" och "vad kul att du har vågat göra det här" med väldens mest oäkta glädje. Det sårar mig att se... Jag vill ju verkligen att han ska förbli samma pappa. I alla fall, alla konstiga människor som bestämt sig för att faktiskt bestämt sig för att läsa det här fruktansvärt personliga inlägget framför att spendera qualitytime med familj och släktingar eller faktiskt få sig lite skönhets sömn önskar jag en god jul. Igen. Jag kanske fixar något snyggt att lägga upp här för att visa vad jag har fått.

KISS

Kommentarer
Postat av: malin

åh! jag ääääääälskar att din pappa ite blev arg arg arg!!!! jag är så himla glad förstår du!

2008-12-26 @ 22:11:44
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: malin

dessutom är du snygg!

2008-12-26 @ 22:12:04
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0