A ROADTRIP TO MOVIEHEAVEN

Nu händer det grejer här. Idag har jag varit på ginza och fått med mig hela 4 filmer hem. film maraton ikväll alltså, någon som vill joina? med mig hem fick jag, The Jacket, Pride & Prejudice, Kill Bill VOL2 och Shakespere in Love.
Sedan åkte jag och min kära familj till Vara och fikade, jag tog en mumsig bit prinsesslängd, dumt, och en varm choklad, mer dumt. Men gott vare. Förutom chokladen för den var nästan helt osötad så den smakade ganska beskt. Fast jag är ju sockernarkoman också. Projekt smal kommer inte fungera. Igår lyckades jag trycka i mig flera bitar godis men ingen nyttig glass. Imorgon ska jag spendera mina sista pengar på saker som jag inte behöver och det ska faktiskt bli riktigt kul. Jag tycker igentligen inte om att vara i stan och träffa människor speciellt inte när massa små sjuka barn är överallt och smittar mig. Anyways, så imorgon får jag komma till topshop och det kommer bli underbart. Bara jag och massa kläder + en miljon sjuka barn.kiss


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Thea, du får aldrig sluta blogga. Jag läser din nästan varjedag. Och den är hur bra som helst!

Så fortsätt skriv :)

2008-12-29 @ 20:53:10
Postat av: malin

sjuka barn på topshop?? what??

2008-12-29 @ 22:14:09
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: NEJ MEN I STADEN GÖTEBORG!

2008-12-29 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0