friday's a good day

Dagens låt: Bang Bang

Morgonen var härlig och att vänta på bussen var för en gångs skull ganska trevligt eftersom jag har fått fint sällskap av små fåglar som kvittrar vårigt och fint. Det känns inte riktigt lika kallt när världen ser ut som en vintrig fantasivärld med vit snö ligganes överallt och små söta ekorrar och småfåglar som talar till varandra med små kvitter och ljud. Till och med vägen var vit av snö och för en gångs skull hade jag inte något emot att bo där jag bor. Jag är nu 15 år gammal och det känns inte så hemskt som jag trodde att det skulle göra. Men jag känner mig på något sätt förändrad, igentligen har det ju bara gått en helt vanlig vecka av ett helt ordinärt liv men ändå känner jag på något sätt att jag har förändrats, att min tillvaro har blivit av det bättre slaget och att allt kanske inte är så himla hemsk dåligt längre. Ett nytt år som får markera förändringar och nya sätt att se på livet, 15 år har gått av ett liv som jag hoppas blir ett bra ett. Livet är härligt. Annat än att morgonen blev oväntat trevlig så har dagen varit ganska medioker. Vi var på en ganska trevlig promenad med klassen efter den ganska långa svenska lektionen och efter några timmar av spanska och matematik så var det dags att sluta och här sitter jag nu.  over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0