HAPPY BIRTHDAY TO ME

Idag fyller jag år, och om jag inte vore såhär lat så skulle jag just nu stå med massa andra människor på bengans i Göteborg och antingen tittat på Mando Diao spela några låtar live från nya skivan eller väntat på att få min skiva signerad. Men istället så sitter jag och SKRIVER på den MUNTLIGA presentationen som jag ska redovisa på onsdag.
                På armen har jag mitt hårband som jag fick på Elitecastingen, jag har det för att det står just elite på det och björn gustavsson hysterin ännu inte lagt sig bland mina vänner, och det är ju nästan det roligaste med WoW-Jocke, när han säger elite, eller han säger ju 1337. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv för att jag tvingas att gå i skolan medans det framstår som att livet leker för alla andra. kiss

Kommentarer
Postat av: malin

livet leker aldrig! aldrig aldrig aldrig. inte för någon! bara så du vet.. join the club.



GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN!!!!! <3

2009-02-17 @ 10:22:46
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: VIKTOR

GRATTIS ÄLSKLING <3333333



GLÖM INTe...* DU ÄLSKAR MIG

2009-02-17 @ 10:33:21
Postat av: viktor suger kuk

fy fan va gulligt

2009-02-17 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0