saturday evening

Dagen har varit tom på händelser, jag har sett lite filmer och fått ett par vita wayfayers (YES) men annars har det inte hänt något. Jag tycker verkligen illa om att vara sjuk, jag har läst alla bra bloggar så vad ska jag göra nu? Jag har tittat runt massor på nätet och lookbook för att hitta inspiration till vad jag kan tänkas ha på mig och vad jag vill köpa för min garderob är verkligen tom. Jag tror att jag har två, max tre tee's som är lagom stora, läs " slutar inte ovanför naveln". På måndag ska jag till stan för att se om jag möjligtvis kan hitta något, det är ju trots allt så att det inte tycks finnas något av intresse när man för en gång skull är i desperat behov av kläder. Nu hade jag tänkt fortsätta leta efter inspiration och se om det faktiskt finns någon som skulle kunna tänkas passa på mig, over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0