the ice is getting thinner

Jag är sjuk idag, jag antar att jag borde ligga och sova nu eftersom klockan bara är tio och tro mig jag har försökt, men det går inte. Jag sitter istället och lyssnar på massa musik i väntan på mer. Jag har MTV på på teven och Death Cab For Cutie högt på datorn, jag är i himlen med andra ord. Eftersom jag är hemma idag så missar jag SO-provet som de i klassen sitter och gör nu, jag hoppas att jag kan få göra det någon annan dag för jag är inte helt säker på att läraren är så himla glad på oss elever nu eftersom de flesta har svårt med deadlines. Wellwell, jag har haft ganska bra betyg på tidigare prov och arbeten så jag hoppas att det inte är hela världen, han vet ju vad jag kan. Idag har jag planerat att äta mycket glass och försöka bli bra med halsen tills imorgon, hur det går får vi väl se imorgon antar jag, hade dessutom tänkt att ta lite bilder på flera hundraprocentigt obetydliga saker och lägga upp här, börjar bli bildtomt igen. och fortfarande, är det roligare att blogga om jag får kommentarer som bekräftar att det faktiskt är någon som läser. kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser :D:D:D Hej Theis :D:D <3

2009-03-16 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0