tigern douglas


Doggen Douglas är en tiger och thea är allmänt jätte trött och jätteskabb. Just nu sitter jag och lyssnar på Lily Allen och för stunden är jag ganska nöjd med tillvaron, familjen är ute och går med tigern och jag sitter hemma framför datorn och väntar på bättre tider, spelar harpan och funderar på en ny iPod och att kanske kanske skaffa ett jobb. Idag har jag ingenting inplanerat annat än att titta på Bones och ta en dusch, har inte hunnit så långt att bestämma något mer än eftersom jag ganska precis tagit mig upp ur sängen. Igår var jag på Euro Horse, mest för att mamma är hästnörd och jag inte har något liv. Jag sprang på Maria, Anna och Jenny och senare Amanda och Vendela så det var kul att veta att jag faktiskt känner någon som faktiskt har ett liv. Nu ska jag gå och titta på teve och förhoppningsvis dricka en chai-latte om jag orkar göra den villsäga. BIG KISS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dogge den lille tigern :D:D Hälsa från mig!

2009-03-16 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0