PARTY I SKOGEN

Onsdag idag, torsdag imorgon och fredag dagen efter det. Idag har det ändå varit en ganska bra dag och jag borde packa för vårat lilla "konfaläger" som ska äga rum under helgen, imorgon ska jag till "city" och röja och på fredag åker vi så jag hinner igentligen inte fixa imorgon, är rädd att jag inte ids idag och kommer glömma hälften av sakerna som det är meningen att jag ska ha med mig så att jag fryser rumpen av mig när jag blir utelåst av diverse "roliga" personer. Med mig ska jag i alla fall ha min jätte turkosa sovsäck som jag fick när jag började prenumerera på hästtidningen "Pollux" i tvåan, helgens dresscode lyder; varma kläder och skor, vi kommer ha en del utomhusaktiviteter, vilket i mitt fall kommer innebära sveamjukisar (HALLÅÅÅÅÅ?!?! vad har hänt med mig?!), diverse varma tröjor och pjamas, och lite för röda converse, håret kommer vara übersnyggt i min genomdissade bulle, ni vet när man snurrar ihop håret och sätter fast det med en (tre) hårsnoddar lite sådär halvslarvigt bakom/på huvudet, jag kör dock den mer "indieinspirerade" stilen av denna mycket exotiska frisyr och sätter håret PÅ huvudet, roligt man kan ha, till det tänkte jag köra en genomskabbig thea med fet hy och mörka ringar under ögonen. Killarna kommer flockas omrking mig.

Mamma sitter och skrattar så hon kiknar ute i vardagsrummet samtidigt som hon uppmanar hunden douglas, som btw är bög, att "titta på alla roliga hundar!!!". Är jag den enda i hela sverige som är lite deppig? och som om det inte vore nog fyller jag år snart och bara det är nog för att överväga självmord. Jag har aldrig tyckt om att fylla år, så varför börja nu när man faktiskt håller på att bli gammal. Ändå fördelen är ju att man snart är "körabilgammal". Och jag säger då det, den dag jag fyller 18 och lagligt (!) får köra bil, då kommer det inte spela någon roll vad USA gör för växthuseffekten för thea i skogen kommer ändå förstöra hela världens luft med min gamla risiga bil.

over and out

Kommentarer
Postat av: mikey

Jag vill se dig i bullhår! :D Och oh-em-gee är din hund bög?! Så jävla awesome! love <3

2009-02-04 @ 19:05:20
URL: http://mikeysky.blogg.se/
Postat av: malin

jag är ledsen. du fyller år på samma dag som andreas. jag tyckte om det här inlägget. speciellt den sistadelen.

love <3

2009-02-04 @ 19:55:30
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0