HI, I'M THE CLEANING LADY, DO YOU NEED A FRESH TOWEL?

Trevliga männiksor för trevlig stund ikväll. Jag antar att jag borde städa men jag orkar verkligen inte. Idag gick jag upp två/tre timmar tidigare än vad jag brukar och mamma sa åt mig att ha ätit frukost innan hon kom tillbaka, de är ju lite mycket begärt eftersom jag fortfarande sover, fast med ögonen öppna. Titanic blir det ikväll. Kunde ha blivit trevligare än trevligt om jag hade haft en person till där men jag tror inte att de andra håller med på den punkten. Nu i veckan är det My Dog och Douglas ska ställas ut och till helgen är det konfa hela helgen, vet inte när jag ska hinna träffa pappa... Men jag tror att han fortfarande är i Luleå så då blir det ju svårt att träffas, om han inte har kommit hem då. Nu SKA jag städa.kiss

Kommentarer
Postat av: din omogna kompis

min syster ska oxå till MyDog. :)

tänkte att du ville veta.. ;o

/anonym

(lydde)

2009-01-03 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0