IN SCHOOL

Jag har solen i ansiktet, i ögonen rättare sagt där jag sitter i skolans datasal, tillgänglig för alla elever i årskurs åtta som har slutat skolan, inte börjat skolan än eller för de som har lunchrast. Jag brukar sitta här fast jag inte får. Jag är lite småbusig av mig. Ellinor ska senare följa med mig hem och efter lite One Tree Hill och Björn Gustafsson så drar vi vidare till konfan. Det är ganska elakt ändå att först på fredag tvinga(jaaaa, tvinga) oss små stackars konfaläsare vara i "kyrkan" till klockan tio en fredag och sedan börja konfan nästa dag klockan tio, på morgonen! Fast jag har ju ändå inte så himla mycket att klaga på eftersom jag ändå inte har något liv. Lite fler uppdateringar skulle det ju bli men mycket annat skulle ju inte hända. Nästa helg ska jag till pappa och då ska jag nog också passa på att köpa mina svarta byxor på weekday, jag behöver dem liksom. Svarta tajta stuprör in my heart. Någon som funerat över det här med att skolmaten alltid lyckas vara TOTALT oätlig de dagar man faktiskt BEHÖVER äta för att överleva dagen. Jag som dessutom bara äter fisk kan bara äta maten en gång i veckan, minus att den är oätlig 24/7. Det står fuck you på båda mina långfingrar. Inuti handen så står det hej jag är thea tokig, jag måste tvätta bort det när jag kommer hem. det förjävligt ut med massa kladd överallt, jag tror dessutom att jag har överfört en hel del av den svarta tuschet(?) i ansiktet.  Måste alltså titta mig i spegeln innan jag möter folk. Jag ska lägga upp lite bilder som jag lyckades ta i onsdags och jag skäms lite för att jag inte har skrivit något sedan onsdag. På tal om ingenting alltså.


Kommentarer
Postat av: snero

Jippie vad kul med konfa läsning, fast det blir ju lite kul i alla fall. Hoppla Hoppla Hoppla!

2009-01-09 @ 13:20:27
URL: http://snero.blogg.se/
Postat av: någon du inte känner

Hej thea, jag vet vem du är!

2009-01-09 @ 13:21:08
Postat av: malin

Mäh! Så ska du till din pappa bara för att jag är jävla långberget då!

Coolt att du bara äter FISKT! (?)

Jag kommer dö. Det blir söndag i alla fall. Kom tyvärr på att det var grymt elakt att låtsas.



..btw så älskar jag kommentaren från någon du inte känner! haha! x)

2009-01-09 @ 18:28:02
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0