LAST YEAR

Eftersom jag har noll respektabla bilder från det gånga året så hade jag tänkt skriva en liten sammanfattning istället.
01. Började nya skolan efter att jag faktisk insett att det inte är nyttigt att resa tre timmar i bil varje dag till en skola där jag inte ens trivdes.
02. Blev 14 och dumpade emo-stilen.
03. Var på mitt livs bästa konsert, Mando Diao, hängde även en stund med Adam Tensta, han verkar schysst.
04. Jag hade massa prov och började sakta men säkert lära mig nya skolan.
05. Maj var ett riktigt bottennapp men solen började kika fram och man var inte längre grå/grön i ansiktet efter vintern. Jag klippte lugg.
06. Skolavslutning och fest samma kväll. trevligt trevligt.
07. Jag flög till London, var på Lars Winnerbäck och hade det trevligt i Luleå.
08. Jag åkte till Halmstad  och skulle ha träffat Leila veckorna efter i Göteborg, men nej. Synd. Skolan började igen.
09. September var trist. Bara massa prov och stuff.
10. Herregud, här har vi månaden som förändrade mitt liv. Min första modellcasting med andra ord. Man började dessutom börja känna av att vintern var på väg.
11. Fler modellcastingar, bra erfarenheter men fortfarande inga jobb. Prov som vanligt och vintern var verkligen påväg, det gick inte att undgå.
12. Hade de sista proven och började oroa mig för betygen, men det gick bra. Relativt. Hade en ganska okej jul och ett sjukt dåligt nyår men jag hoppas på bättring i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0