Peaches Geldof



Peaches måste nog vara en av mina nya inspirationskällor när det gäller vad jag har på mig, eller i alla fall vad jag vill ha på mig. Inser nu att bilderna kanske inte är de bilder där hennes stil syns, kanske alls, men jag hittade dem hos Storm Models och tycker att de var snygga ändå.I helgen har jag varit i Götebrog, gått på musikal och ätit skitgott. På tisdag ska jag skaffa mig en ny garderob och då ska jag ha Kate Moss, Peaches Geldof och systrarna Olsen i bakhuvudet när jag spenderar alla mina pengar. kiss

Jag är med i 3´s facebook tävling om en mobiltelefon, heja på mig! hoppas hoppas! http://www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/3-Sverige/66188646186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0