fuck

Ingenting funkar. Ingenting funkar som det ska. Inte ens bloggen. Jävla helvete. Nu har jag oficiellt gett upp. Att allt kan förändras från fucking bra till helt jävla hopplöst på två jävla sekunder. Jag orkar inte ens försöka längre. Ingenting fungerar. Och jag överdriver inte. Inte ett enda jävla dugg. Det är verkligen ingenting som fungerar som jag vill att det ska. Och kan någon vara snäll och berätta för mig varför jag ens försöker, varför jag ens försöker försöka? Fan. Det är inte kul längre. Jag kommer bli en av de där som slutar skolan för att allt suger, inga fucking jävla kompisar och inte ens lärarna ser en. Allt har bara gått käpprätt åt helvete. fan... och nu är bloggen helt messed up också. Den är så jävla rörig och jag kan inte skriva någonting som har något som helst djup. Det är bara tomma ord från en tom själ.


Kommentarer
Postat av: hair of a...s

nu har jag läst. och läst, och läst. allt jag kom åt faktiskt. du skriver bättre än du tror. blev inspirerad. du är bra.

2009-05-02 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0