ICE









Du kan aldrig ångra något som du inte gjort i livet. Du lär dig av dina misstag och den dag du inser att du önskat göra något, det är den dag du finner modet att testa dina gränser. och alla dessa patetiska försök till djupa ord med djupare tankar vet jag går åt fanders. Men ändå så är det på ett sätt skönt att få dem svart på vitt. Även om jag vet att ingen kommer läsa mina ord så finns det ändå en viss övertygelse om att det finns någon som håller med mig och förstår mig. Så är det.

Men ja, bilderna talar väl för sig självt. Fest i Fredags, och som sagt, kan aldrig ångra något man inte gjort och om jag säger så här; det finns just nu mycket jag ångrar. Jag kan också erkänna att det kommer dröja länge innan jag känner mig frestad att festa på samma sätt igen. Although ingenting dumt hände så blev det för mycket. Sällskapet var ändå otroligt bra och jag blev glad över att se tokarna när jag vaknade på morgonen dagen efter.

All denna jäkla snö förresten? Vad är den bra för? Allt den bidragit med den senaste tiden är ju ett för tillfället trasigt tak och sena tåg. UschUsch. We don't like. Hejdå snö och hej sommar tack, nu, genast, BUMS.

Kommentarer
Postat av: malin

Det är sant.

Och fint att du uppdaterar igen, love <3

2010-03-02 @ 09:22:56
URL: http://svagstyrkeskratt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0