ONCEAFAILUREALWAYSARETARD







Hemstudiedag idag. löjligt. vi går i skolan jämt och sen när lärarna inte orkar vara där en dag så skickar de hem oss med HÖGAR av arbete? orättvisan i världen är inte att leka med kan jag lova. mina högar av arbete innebär timmar av arbete för ett arbete om Anne Frank. och en jäkla massa NO. lite spanska. som jag såklart glömde i skolan. mi maestra se enoja. hoppsan. ett häfte med engelskagrejer har jag också. och det där är inte ens allt. tror helt ärligt inte att jag aldrig någonsin har gjort så här mycket en vanlig skoldag. menmen, jag får ju något gjort i alla fall.

helgen blev chill i alla fall. marstrand i lördags. lika trevligt som vanligt. typ. det enda som var mindre bra var ju svenska folket under kvällens 'festligheter' på svt1. melodifestivalen blev precis som vanligt en flopp. trodde ändå aldrig att salem skulle bli tvåa. but he did. and we like. alot.

OMGOMGOMGOMGOMG! maj. we like even more. johnossi live. we LOVE. 'once a failure always a retard'. så jävla klockrent. summerbreeze. santa monica bay. execution song. man MUST dance. what's the point. kan inte bli fel.
och förutom det har jag verkligen inget att säga.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0