PEACE&LOVE'10



sånt där gör mig så jävla glad. hoppas bara att det ska funka också. är så gott som säker på att jag kommer vara där i sommar. ska bara fixa biljetter också. fan vad underbart. haha. efter att ha kommit på allt som borde göras och sedan allt det som jag vill göra och sedan allt det som jag kanske ska göra, så har jag insett att jag inte har något sommarlov kvar. helt synd. menmen.

dagen igår. underbart är allt jag kan säga. satt utanför idrottshallen i nästan en timme med min underbara cola light, vänner och solen rätt i ansiktet! var vårigt varmt och allmänt underbart. idag skulle ju enligt väderfolket ha blivit likadan men ack nej, istället fick vi regn och smårusk. usch. fint väder nästa vecka med tack!

det blir te å träffa en NY agentur nästa vecka, första castingen för året. eftersom jag vet precis vad som kommer säga så känns det halvkul men det måste ju ändå göras. förhoppningsvis så kanske jag kan få höra lite småbra saker så att jag kan lyckas med viktnedgången. om inte annat så får jag träna på min engelska! alltid något.

pappa nu i helgen, ska försöka få lite skola gjort och unna mig själv lite välförtjänt sömn. kanske dags att börja redan nu? over and out.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill också på P&L! Får jag följa med? Snälla? ♥

2010-03-29 @ 20:14:27
URL: http://svagstyrkeskratt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0