BLACKONWHITE

Den här sommaren har jag;
1. Träffar den mest fantastiska mannen på Tellus, och pratat med honom, och fått en kram, och en stor, fet kyss på kinden. Av just Honom, capital H.
2. Umgåtts med en pojke.
3. Träffat vänner alldeles för lite.
4. Önskat att jag gjort mer.
5. Önskat att jag gjort annorlunda.
6. Försökt uppnå min dröm.
7. Gett upp
8. Försökt igen, and i'm still trying.
9. Skrattat, om än för lite.
10. Gråtit, lite för mycket.
11. Var missnöjd, och sedan nöjd. Sedan missnöjd igen.
12. Önskat att jag var någon annan.
13. Varit i Lule(å, men vi riktiga norrlänningar skippar å:et)
14. Upptäckt nya sidor hos mig själv, och andra.
15. Ångrat gamla beslut, men sedan insett att de kanske var ganska bra ändå.
16. Solat, stekt, bättrat på brännan, kalla det vad du vill, i solen har jag varit i alla fall, både på klippor, altaner, på filtar i gräs med vänner och i stolar, ensam.
17. Läst bloggar och blivit inspirerad.
18. Läst tidningar och önskat att jag var någon annanstans, igen.
19. Varit på festival.
20. Snott alkohol av mina föräldrar på första gången på ett år.
21. Kollat för mycket på TV.
22. Önskat att jag varit på en till festival.
23. Insett att sommaren inte är slut än, vilket betyder att listan kommer att fortsätta att växa tills den är slut, och första skoldagen är avklarad.
24. Jag har gjort ett hål i kroppen, det gjorde ont men jag fullkomligt älskar det.
25. Träffat härligaste pissludret och skrattat som förr, samtidigt som jag insåg hur mycket jag saknat honom, och ett eller annat pissluder utöver honom.
26. Firat Anders och umgåtts med storebror, det händer för sällan.
27. Dragit på underbar minisemester till kusten med Finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0