WHERETHEACTIONIS

14 dagar kvar tills jag får se Honom, with capital H.
Bland alla million faces måste jag ändå att han är den som står ut mest i sina new shoes, dock är jag sjukt rädd att han inte ska dyka upp.. men det är bara att sluta vara en worried man och keep rolling med det hela. Det kommer gå bra. För high hopes går nog inte att ha, för han är ändå underbar. Det är the Simple things som gör allt intressant. my Last request är ändå att du paolo, snälla, snälla paolo, väljer att dyka upp och ge oss en konsert som verkligen är 10/10. För jag ser verkligen no other way, musiken är som candy för själen, coming up easy den 28e kommer definitivt inte vara något problem. Det är en sak som är säker.
WOOP WOOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0